Menganggur 6 bulan

20:16

Assalammualaikum

6 bulan cuti sebelum dapat keputusan permohonan further belajar aku start buat business totebag. Nak keje part time tak reti drive walaupun ade lesen kereta. LOL sangat aku ni LOL.
So dengan partner Durra yang reti bawak kereta and sama jugak tak keje macam aku kitorang buat handpainted totebag online named canvaswreck. yeah...

tapi kalau nak diikutkan untungnya bukan based on online tapi based on jualan dari sepupu aku punya kawan sebab diorang pon tolong jual jugak kat sekolah diorang. keuntungan biarlah rahsia...haha nak tekankan kat sini aku tak goyang kaki tido je ea cuti, aku buat business online and adelah keje kat kedai buat biskut raya sekejap, i mean seminggu je still I dapat gaji okay...sebab nak focus buat totebag sebab aku jahit and lukis sendiri totebag tu.
and about a month aku ade isu kesihatan sikit....kene warded seminggu tapi biarlah jadi sejarah aku taubat taknak masuk rylestube lagi woii...ko rase?

sekarang canvaswreck on cuti sebab aku and Durra dua-dua further study. Order tutup tau, kalau ade rezeki and kemudahan and bahan aku buat lagi. Adios!






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook